*****

sitter här framför burken och fryser.
har vart i skolan idag på servering, inte så kul när man inte får göra ett skit.
har setat och putsat jävla bestick hela dagen !
imorgon kommer sara och ska vara med på serveringen, blir fint det:)
idag ska jag inte göra så mycket, inge kul att gå ut när det är sånt här knasigt väder.
kanske ska göra någon slags mat för jag är skapligt hungrig!

på onsdag har jag mattenationella och ett prov i livsmedel.
proven är direkt efter varandra förmodligen utan rast också om lasse får bestämma.
hur ska jag lyckas ha sådan konsentration i så länge, två delar i matten så blir väll 120 minuter bara det.
ucsh !

nu vill pappa att jag ska följa med i spåret och gå, hur ska jag orka.. ?
måste plugga lite också. avskyr verkligen skolan, fyfan !

christing aguilera - not myself tonight  ` besta

love me - justin bieber ` <3

can't fight the monlight - leann rimes  ` gammal goding


untz untz untz

tummen upp för webcam bilder, bjuder till på dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0