en dag kvar tills..

4 maj! och jag fyller 13 WIHOW! jo det är sant, jag blir så gammal, även om ni inte kan tänka er det!
ja det ska väll bli kul. hoppas ni inte snålar på mina presenter nu annars jävlar! haha

iallfall har jag haft servering idag, ont i fötterna som en gris.
blev sedan en cykeltur till stan i det fina vädret med sabina och sylvana för att s skulle köpa present åt mig och jag skulle fika med antonia. myspys!
nu har jag nyss äti och är mätt som satan, ska duscha sedan krypa ner i min nya säng och fixa läxan och glo på någon trevlig film om jag har.

hoppas du mår bättre farmor! blåser*
hon har brytit armen


lite irri kanske.

Kommentarer
Postat av: sally

haha emelie 13?

2010-05-10 @ 20:57:14
Postat av: emelie

haha ja klart ! fan om två år blir jag byxmyndig och får köra moped=D

2010-05-11 @ 16:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0