tja

orkar egentligen inte ens uppdatera idag och vet inte varför jag gör det.
har inget speciellt att skriva.
förutom att jag stinker fisk, efter varmköket idag. har tvättat händerna cirka 154654064gånger, men nej!
har också utvecklingsamtal imorgon.hjälp aja.
sitter iallafall och kollar på massa alfadji klipp. hehe snacka om att ha tråkigt.
ska nog gå och sova snart, hehe. ont i halsen så det skriker och känner mig fortfarande lite febrig, men wtf.

ajustja.. har väll ett såkallade näspraysberoende. har gått runt och längtat efter näspray hela dagen.
blev att efter skolan åka direkt och köpa en !
dagens hiss och diss går till näspray!
det är både bra i mina kris situationer och den är dålig för att den har förstört min näsa.
är alltid förkyld.. fint!

slog nyss mitt rekord på cubecrash på facebook.
79400päng :) inte illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0