men hallå hejsan!

länge sen ja !? haha nej lite trött bara.
e, blev inte riktigt som planerat igår,
så blev att alex och lillen hämtade oss sen åkte vi över till linda som umgicks med camilla.
vi kollade hockey, os finalen tydligen!? hänger inte med i sport, och framförallt helst inte os ?
jag och emma åkte sedan hem och kollade på film och hade lite cry time.
citerat av emma om filmen marley and me; den som inte gråter åt denna film är fan inte människa!
gillart:)
skulle åkt till min kära mor idag men är för mycket snö så typ gick inte. så bättre att jag stannar i ''stan'' HA Eller ej-
haha lite komiskt, men så är det när man bor på landet, på båda ställena!
undrar vad som händer ikväll, har inte en aning..
känner iallafall ej för party, eftersom det kommer bli mycket av det nu i veckan ändå!
hör av er!

ÄR DET COMVIQ FAN SOM BUGGAR ELLER?
bara jag som har problem ?
när någon svara på mitt sms får jag runt 5-6 stycken, och när jag ska skicka tar det typ en halv timme..
KORV
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0