lite diss sådär.

hejsan.
äcklig dag i köket med mera fiskt! <--- diss
vattenledningen på vallby hade gått av, inga vatten till wenströmska.
hela skolan fick gå hem utom *Hr - vi som stog i köket.fuckthat <--- diss
pappa hämtade mig sedan och blir en tidig kväll för mig.
ska kolla på dating in the dark, DH och cougertown! fan vilken höjdis! <---hiss

idag dissar jag att vakna tidigare än klockan ska ring och vara skit pigg fast det är allt för tidigt att gå upp. sedan när man väl somnat om och klockan ringer är man som en zombie.

det hände dock mig imorse, klockan skulle ringa vid 6, jag vaknade fyra. men jag menar man kan ju inte gå upp så tidigt? så gick upp och morsade på pappa . sedan gick jag och la mig igen. svårt att somna om för att man var så ''pigg'', sen vid sex, du jag var ett lik.
 
vill också dissa dom som klagar på andra fast gör exakt samma sak själv! så irriterande. uch.

tycker om och dissa. har någon sån period just nu.
är lite negativ mot det mesta. men det är över snart, live with it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0