1923

hejsan kära vänner.
ska börja med att berätta om min sköna natt!
gick och la mig vid sju halv åtta något sånt pga att jag ville sova länge.
och delvis för att jag var bakis menmen.
somnar runt niotiden och vaknar väll vid tolv.. fint kunde väll inte somna om förrens halv fem.
så skulle man upp sex. skapligt trött idag.
dagen började med att försova sig, och bar sedan iväg till skolan.
stog i köket hela dagen, var ganska kul faktiskt, haha har ju sjuka människor omkring mig.
blev massa skvaller och matkrig, jag blev väll mest utsatt:(
aja blir kök imorgon också, efterskolan blev det en lång promenad, sen hem.
nu har jag nyss ätit så ska antagligen gå och sova snart. behov av sömn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0