-



DagensHiss - Justin Bieber. En riktig stjärna, jag ryser när jag hör honom sjunga.
och kan lyssna på en dålig låt men honom bara för att höra hans röst.
började lyssna på hans youtube klipp för rätt längesedan, och nu har det verkligen blivit något av killen.
hur gammal kan han vara? aha kollade upp det och han var visst 16år. hehe.
ja men han ser ju faktiskt lite liten ut och han är så söt .
helt sjuk jag är kär.



DagensDiss - Mensverk. visst brukar inte ha det så ofta.
men nu är det illa alltså. killar har det bra som slipper det.
dom tror ju iochförsig som att det är som när dom har lite ont i magen, in my ass!
i stort sett alla tjejer förstår vad jag pratar om, så det blir en fet diss.

Kommentarer
Postat av: Inte christoffer!

dagens HISS! christoffer höglund! // inte christoffer loovar:O ^^

2010-03-13 @ 14:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0