tjoho

vad har hänt i emelies liv? ja du .
i fredags umgicks jag med sbaina och pappa - jonna - riktigt skoj!
i lördags var jag på party hemms hos christoffer som fyllde arton bast, grattis till dig gubben
igår blev det att fira min kusin frida som fyllde hela elva år, grattis till snuttegullan.
idag blev det massa jobb, fyfan vad slitit. uch.
nu sitter jag hemma hos dennis,själv dock. han är och målar med pontus.
känner mig som en hemmafru. har lagat mat till honom plus matlåda imorgon. rätt drygt när jag själv inte får äta..
har börjar med nutrilett idag, bara shakes hela dagen, phuuu . hur ska jag klara detta. alla undrar hehe.
fick sitta och kolla på när dom gluffsade 2 glassar var idag. bu på det,
blir att kolla new moon när dennis kommer hem och sen raka vägen till sängs.
ska ju upp vid sex...........

blir att jobba hela denna vecka förutom fredag sen äre ju midsommar så det kanske blir en dålig eller bättre update, ingen aning.
menmen, ska dricka min goda choklad shake nu och se glad ut.
PUSS

Kommentarer
Postat av: älskling

haha och akta pizzan idag! haha =) pussss<3

2010-06-23 @ 18:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0