sommmmmmmmmmmmar

som sagt började jag klockan elva idag. fint att jag kom dit i 2o minuter sen fick vi gå. värde!
åkte sen ner på stan med sylvana och sabina för att ta en fika sen hämtade min far mig.
jag skulle hitta på något ikväll med mina kära vänner, men råkade istället somna på soffan, vaknade vid halv tio.
blä! är ledig imorgon och på onsdag, på torsdag har jag avslutning och ska sen även till skiljeboskolans avslutning då dom ska ta ner skylten osv. uch inte kul! så man kan väll i stort sett säga att jag emelie tjernkvist har SOMMAR LOV! wweeeeeei.

imorgon ska jag ner till löga och kolla på någonting, kommer inte ihåg vad det heter.
hoppas på fint väder så att jag kan ta med min bikini och steka lite skönt sådär!
men ska väll försöka sova nu fast jag sovit hela kvällen. heråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0