....

har ej packat eller rört en ända sak i mitt rum. uuuuuch jag hatar att packa.
får göra det imorgon innan skolan, börjar elva men bara för att jag är så lat får jag gå upp klockan halv åtta! ååå
okej lite dåligt humör har jag men tycker bara att det är drygt.
aja färgade mitt hår, och blev inte gult eller något vad jag såg YES!
men som förväntat så låssar jag mer hår än ett djur och det kliar i hela hårbotten. är lite känslig för hårfärg.
men ska man vara fin får man lida pin!
 
snygggggggggggggggggggggggggt jaja

den som tycker att mitt rum är ostökigt, vill jag nog inte komma hem till.
uch på mitt rum, gud vad jag är lat. men det är ju faktiskt inge roligt alls..
men måste sleeepa nu.pussochkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0