apaaaaaa

har ej haft min laptop därför jag har vart så sämst, plus att jag har jobbat till fyra varje dag .
jag menar är så slut i kroppen så igår vid denna tid låg jag redan till sängs.
jaja, idag har jag planterat blommor på stan, så det är mig ni ska komma och berömma :) hihi.
men iallafall, får se vad som händer nu, har sjukt ont i huvudet, täppt i näsfan, slemhosta och mensverk, uch vad jag klagar men det är jag värd efter allt slit.
imorgon ska jag och älskling hem till mamma och äta med dom. senare blir det förmodligen party, får väll se.
men orkar inte skriva mer så pussssssssssssssssssss

man är väll för jävla het i dessa byx. med monster skor till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0