ullared

förlåt gosegrisar för dålig uppdatering, men att i tisdags åkte jag sylvana och arlen och badade på lillåudden.
sen kom nick och melvin paddlandes i en kanot jävel som dom snott från östra i värsta stormen.
haha skrattade väll ihjäl mig. (fast det inte låter så roligt så skulle ni sett)
senare åkte jag hem till pappa och sov, klockan 5 på morgonen ringer klockan då jag går upp och packar.
6 kommer min faster och kusin och hämtar mig och farmor, då vi är på väg till ullared sov jag i stort sett hela resan. vi åker till ullared och åt en stor och god plankstek mums.
började en shopping inne på gekås, sedan blev det stugan vi skulle sova i och det var hur mysigt som helst, spelade lite spel och så. fast lite synd att min söta kusin blev magsjuk och mådde jätte dåligt.
aja sov och sedan åkte vi in till ullared och shoppade ännumer, me like!
sedan tog vi bilen och åkte hem. blev väldigt kortfattat, men så är det.
sitter nu hemma hos sabina och nördar, vi sitter på varsin dator och nördar, kanske hittar på något vem vet.
bilder kommer på vad jag inhandlat sen och lite från resan om jag orkar :) puss till er



haha fina låtar! faster och farmor köpte ullareds skivorna så att detta hörde jag bilresan hem .nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0