mys

hejsan svejsan.
igår blev det att grilla med tjejerna på löga. jätte mysigt var det. tills dom börja skrämma upp varandra.
haha då gick vi hem, kom hem till sabina runt tre och låg och prata ett bra tag tills vi somnade som småbarn.
erica ställde klockan på halv tio för hon skulle på stan, jag och sabina tog det jobbiga beslutet att också ta oss upp. så jag och sabina åkte till östra holmen, sen kom arlen sylvana deras bror och sylvanas kille dit.
väldigt trevligt, somnade dock i solen och nu är jag väll en liten tomato . hihi.
vill bada imorgon också, hur skönt som helst men det ska ösa ner med sånt där blött från himlen... UCH

nu ska jag slå på nå bra att kika på sedan blir det sova satan i gatan.
men först kommer lite bilder från i helgen:




från östra. 
kommentar; sabina och arlen mår inte riktigt bra..



sötisar!;


puuss på denna dag och igår. sen tackar jag för mig och säger godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0