tja tjena hej.

har ej skrivit någontting på grund av att min dator har legat hemma hos mor då jag har vart hemma hos pappa näst intill en månad. men har haft super skoj.
kan väll berätta om min helg då jag i fredags låg på bryggan med några och bada och drack sen blev det fix och blev en färd mot stan, för att lyssna på hoffe, hamna längst fram och kan väll säga vilket jävla ös det var.
på en låt började folk springa till höger sen vänster och jag och sabina fastnar imellan och faller pladask på marken. men jag klagar ej för det, dom va bäst!
sedan blev det en tripp in på öltälten och där hade man då ej tråkigt! även fast vi stog i ett hörn några styckern och hade vårt egna party där inne så var det satans roligt. drygt med ett år kvar... vill vara arton
kommer dock inte ihåg så mycket efter det, men dom berätta att jag hade kul ;) haha.

lördag så var jag död som en potatis. mådde skit med andra ord.
åkte ut med sabina pappa nicke lena och sofie med deras båt. mysig dag.
drog sedan över till linda där victor och amanda var. sedan kom linus och hans kompis.
vi bestämmde oss sen för att bada, så jag linus hans vän och sabina åkte ner och bada.
haha körde en tävling om vem som kunde simma längst. det var dock inte jag haha!
kom hem vid 5 kanske. uch vad sliten jag är. så ska man jobba imorgon också.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0