tiden går så snabbt

så jag hinner ju knappt med (: nej men att har haft det veldigt trevligt sen jag skrev sist.
jag har partajat och haft mys kvällar samt picknincks. hihi.
berättar om mitt dygn iallafall innan jag drar och sussar.
jag erica och sabina gick hem till robin där fredrik, okej karlfredrik.. var.
kikade min nya älsklings film, hm vad hette dom nu då*?
typ dödligt vapen 1 2 3 4 :) störtsköna. skulle bara dra dit en snabbis eftersom emelie skulle jobba.
men att vi satte i gång att spela twister på robins färglada prickiga matta och robin lagade god mat och sånt där
tyvär blev det ingen sömn eftersom vi gjorde ett litet bus på karlfredrik när han sovde, och vi förstog att hämden är ljuv, så ingen av oss vågade sova om man säger så..
ja, jag och sabina tog en cykel tur vid sex och jag åkte till jobbet och gjorde massa mackor, men har vart så lugnt nu så jag draaaaaaaaaaaaaaaar. drar hem till sabina älskling och sover ikapp lite sådär av mitt bortappade dygn. vi får väll se vart denna underbara fredagskväll tar mig ! ;)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0