lalalalalla,

åh jag ber om ursäkt men har inte hunnit skriva någonting.
förstår inte storbloggarna som skriver 203449530 gånger per dag.
jag skulle aldrig hinna med? men tur att jag inte är någon storbloggare. och aldrig kommer bli heller !:)

har umgåts med erica fredrik och robin mest.
i går hade fredrik avskedsfest.. så jävla trååååkigt.
inte festen alltså, den är minnesvärd till tusen.
tråkigt bara att han ska lämna detta sverige.

idag fyllde min söta vän sylvana år, så vi har vart lite hemma hos henne.
sen drog vi på fest på bjurhovda, drack dock ej men hade rätt trevligt.
jappe och robin kom sen och hämtade mig och skjutsade hem mig.
så nu har jag ätit lite mackgrill och ska väll sova snart..

sa till mamma att jag inte skulle komma hem.
men eftersom jag fick skjuts så gick jag in till henne och berättade att emelie is in tha house.
hon blev jätte rädd och frågade massor av gånger om jag verkligen var hemma.
vet inte om hon fortfarande förstår så skrev en lite lapp till henne.

ha det bra mina vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0