apa

godmorgon korvisar.
vaknade nyss av att jonna går runt och gapar i tele och sabina går upp så blev det yttligare en röst..
annars skulle jag då inte vara vaken nu, ska försöka somna om kanske.
idag hoppas jag att det händer något roligt, jag tror jag och sabina ska på stan och kika lite, yey!
måste bara berätta att igår åt jag frukost när jag vaknade, klockan tolv, sen åt jag inte förrens klockan halv tolv inatt, då jag tog lite potatismos bara, tror ni att min mage kurrar lite eller mycket nu, fyfan känns som att jag bantar eller nå, blir helt illamående.
skulle ätit igår men min bankomat kort och jag kom inte överens igår så kunde inte köpa något.
aja hoppas sabina har något hemma..

i close my door and left all inside.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0