thailand

hejsan svejsan.
nu sitter jag i thailand darfor jag haft en riktigt dalig update.
ska se om jag kommer kunna blogga mera under tiden jag ar har sa ni far veta vad jag gor.

flygresan hit gick bra aven om jag var livradd.
nar vi val kom hit blev jag valdigt missnojd pga att det sag veldigt slummigt och ackligt ut.
mycket gammalt och inte alls lika fint som jag trodde.
bilresan till hua hin tog lang tid och jag sov mesta dels.

turen fick jag att sova i samma rum som mina syskon.
dom vaknar och ar ledsna och drommer konstiga drommar hela tiden sa att jag far sta till kanst.

vi har legat vid stranden tva av fyra dagar, valdigt harligt.
vi at da pa en restaurang dar havet nuddat fotterna. helyt underbart.

igar sa gick vi till en hor gata, med transor och massa tjejer som vantade pa att blir kopta.
ush, hemsk syn, vi satte oss ner och tog lite drinkar och borjade prata med nagra och en av dom var lika gammal som mig och satt dar pa gatan opch vantade pa en gubbe. helt sjuk och ackligt.
idag bestamde vi oss att ta det lite lungt och bara vara pa hotellet och sa,
blir mycket bada i poolen men kan dock inte doppa huvudet for mitt har ar inte blondt langre, utan gront.
DEPRIMERANDE!!!

redan last tva bocker, tiden gar sakta (:
hors sen puss


Kommentarer
Postat av: erica blomkvist

du gör mig sjukt avundsjuk din lilla plutt!

sola&bada åt mig va!!

puss! <3

2010-02-01 @ 17:58:21
URL: http://eericalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0