min helg..

dålig uppdatering, i know..

i fredag kom jag hem till emma, riktigt skoj.
om inte vi hade setts på bussen hade det inte blivit något av det, så det var tur!
jag sara antonia emma och sophie umgicks i hennes källare, och det va jätte skoj.
har nämligen inte träffat någon av dom sen en väldigt lång tid tillbaka.

lördags blev det ett förkrök hemma hos sabinas pojk.
sen därifrån drog vi massa tjejer mot bussen och mötte upp en hel del tjejer till på bussen.
bussen förde oss till skultuna där det va partey!
jätte skoj faktiskt, mycket dricka, mycket trevligt folk, mycket dans !
blev en donken på stan sen innan farmor hämtade upp mig.

söndag - bakis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0