gammal vänskap

gamla minnen är någonting jag stör mig på.
om jag saknar det och vill ha tillbaka en speciell tid idag, kan inte jag få det då ?
varför ska det vara så svårt.
har så många underbara gamla vänner som bara var ett telefonsamtal bort.
visst det är dom väll nu med, men kanske inte på samma sätt..
har letat reda på lite gamla bilder så watch out ;

allt är från 2007 eller längre tillbaka

max and me


catie sofia och sara - vi firade lena tror jag


sara och jag

jessica och jag

jag tom & jack


ida finnström jag fisen sebbe jag och tim


alex och jag


sara madde s madde o sofa och jag


hanna gullegris


hanna och jag


madde lena och sofia


sally steph och jag


fisen ziss jag madde i serbien


jag och sabina


jag isabel och madde


sara sofia madde lena och sabina


min klass från 3 - 6an tror jag :)


madde jessica jag sofia cate och madde !



puss det var vad 2007 hade att erbjuda oss denna trevliga eftermiddag


Kommentarer
Postat av: isabel

omg emelie ska jag döda dig elle haha!

2010-02-24 @ 17:30:12
Postat av: Jack

TIMES!<3

2010-02-24 @ 17:55:31
Postat av: sabina

jag e bäst, på fest!

2010-02-24 @ 21:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0