deprimerad av brannskador.

ja, bra har jag haft det, riktigt bra.
igar lag vi pa stranden hela dagen, och vi tankte inte pa nagon solskyddsfaktor pga varan ''storsta branna'' redan var over.
men igar kvall blev det ett helvete.
mina kinder kunde jag inte ens rora, och nar vi nattade rasmus och linus.
kunde linus inte lagga sig ner.
fick sitta uppe med honom i timmar.
jag fick ondare och ondare i mitt ansikte.
och nar jag vaknade imorse kommer jag upp och fick hora att dom har vart upp med linus till sjukhuset pga av stora brannskador, han fick stoora blasor pa axlarna.
det kanns jatte konstigt i ansiktet och ja, det var vall inte sa konstigt markte jag nar jag kollade mig i spegelen.
hela mitt ansikte ar uppsvullet, stora blasor.  ser helt reetard ut.
och skont ar det inte. har hallit mig inne hela dagen, inte ens atit frukost.
later nog lojligt men fyfan, det ar inte kul. fint att jag kanske far halla mig inne resten av semestern.

sa hejda.

vill hem!


Kommentarer
Postat av: blondielindi

jag saknar dig. vill att du kmr hem..

2010-02-07 @ 18:06:12
URL: http://blondielindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0