so raise your glass!

så har inte setat vid datan sen i torsdag så känner mig lite efter här.
i fredags så klädde jag jul granen och drack lite glögg med pappa peter och adde,
sen blev det vidare till barkarö och så badade jag badtunna med erica, patrik jonas och erik!
full som en kastrull blev man men kul vare!
lördagen mådde man inte så jävla bra på men körde ändå.
åkte till glada oxen och bubblade med sara, örbo, mikkis och wallin!
helt underbart om man säger så, älskar att vara där.
drog sen hem till sara där det blev dans m.m
sara skulle sen hem till fredrik så då tog jag med mig vännerna hem till mig och forsatte där.
en av killarna försvann helt plötsligt, så var ute på hela enhagen och letade ett bra tag.
men det ordnade sig tillslut ;d sov om en gris sen och åkte hem till mikkis och lagade middag.
vi kollade på filmen piranha och jag kan säga att den verkligen är värd att se, uch vilken film.
efter den filmen var det egentligen sov dags, men jag var helt sjukt lost efter filmen innan så satte på
dinner for schmucks, och somnade långt in på nattkvisten, men vad gör det? det är ju lov på onsdag!!
idag har jag vart på en lektion och är nu hemma hos mikkis och väntar på att nästa lektion halv två ska börja.
nu ska jag sova lite, pusspuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0