pantskalle

gud vad man tappar läsare fort när man ej uppdaterar. attans!
aja vad har hänt? i onsdags gick jag på stan med sara och mikkis, vi åt på gränden och mmmmums va gott!
sedan blev det lite alkol hemma hos michaela. med brylle och adde.
trevligt var det :)

jag

adde

mikkis

brylle!
:från den kvällen^

torsdagen åkte jag ner och inhandlade tre par skor och en mysig stickad tröja.
sen blev det lite sup hemma hos jesper på kvällskvisten. inga bilder där ifrån .

på fredagen var jag och mikkis barnvakt till mina älskade små knottar till bröder.
vi bubbla, bastade, rullade oss i snön, lagade god mat, kollade film och åt massa godis, sen blev det iväg till vetterslund på nån ''fest'', ja vi drack alltså inte utan skulle bara träffa lite folk.
åkte hem sedan till mikis och sov.

vaknar av att telen ringer på morgonen och emelie ska iväg på jul bord.
mumsfillibaba. jag älskar julskinka, det är det bästa med hela julen.
senare blev det fix och förkaka hemma hos mikkis, trevligt folk !
jag och sara gick sedan till en annan fest på hammarby och fick sen skjuts till ett ställe där pappa var och så tog vi taxi hem och pratade tills tidigt imorse, och vet ni?
JAG HAR FÅTT EN ROSA JULGRAN AV MIN KÄRE FAR!!! KAN MAN BLI LYCKLIGARE HU? :d

aja åkte sedan hem och nu sitter jag här och kikar family guy :)!
långt inlägg, men vem har sagt att ni behövde läsa?
hejhopp. ni ska få massa bilder från gårdagen, sara hade systemkameran med sig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0