öppet hus

hellu alla skönheter !

känner mig som en levande zombie, jag är så seg, mitt huvud uppblåst, näsan rinner det ur och halsen gör ont
plus hostan på det och att mitt humör går upp och ner. jag är dålig helt enkelt okej?!


idag tänkte jag ej gå till skolan, menmen, tog mig till skolan.
och så mycket hängde jag kanske inte med men fick en redovisning gjord iallafall.
fick sluta tidigare så drog en solning och sen hem och duscha och la mig i sängen och gjorde ingenting! skönt.
ska kolla på eva och adam nu, min nya favvos!
aja börjar klockan 11.20 imorgon, åååh underbart!
fast jobb på kvällen i och för sig.
ska jobba på öppet hus, så alla nior som är lite sugna på
restaurang & livsmedel
eller
hotell & turism

kom till tranellska (gamla wenströmska) och få mer information av bla. mig lärare och andra elever :) !

samt dom på bilden nedanför! vet att ni blev sugna nu ;)


kom ihåg till mig själv : motboken - alkoholhantering

bild från i helgen
jag mikkis och sara


snygga? absolut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0