min helg

a tjena, inte skrivit med har ju faktiskt vart helg. får man skylla på det eller?
i fredags blev det fest, som ni ser på bilden nedanför.
det var riktigt kul faktiskt
på lördagen så var jag hos pappa en stund och sedan blev det att dra och åka pulka.
mötte upp christoffer melvin och nick.
det blev snö och ännu mera snö om man säger så.
nej men jag tyckte det var jätte roligt iallafall!! :)
som jag och christoffer flög och ramla,
tills vi bara låg på marken och kollade på dom andras misslyckade åk.
sen åkte jag hem till far och frös tills jag somnade, jag lovar att jag var helt genomkyld.
när jag vaknade mitt i natten så skakade jag fortfarand, men det kanske va värt det !
idag har jag bara slöat kan jag lova er, inte gjort ett skit.
kört lite bil och förflyttat mig, men inget annat.
nu ska jag plugga lite teori! puss på det


bild sen i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0