ta ifatt och skolan

så nu kommer ett ta ifatt inlägg.
i lördags gjorde vi absolut ingenting, vi skulle ut med båten men har man en duktig pappa så har man :)
blev som sagt ingenting med det utan jag och sabina somnade tidigt hemma hos henne.
söndag firade jag min lillebror som fyllde tio år, grattis min lilla älskling!
gav honom lysande slime, jag vet inte när man blir för gammal för sånt, men hoppas han tyckte om det iallafall.
sedan åkte jag och robin för lite thai massage, så nu mår ryggen skapligt bra igen.
måndag.. luchade med sabina på stan och efter det hämtade min snälla farmor mig.
så igår bytte jag boende till pappi igen, gud vad jag flänger, men så är det, det vet alla skiljsmässobarn.

idag har jag haft en skapligt jobbig dag, inte roligt alls.
har vart så jävla trött så det är inte sant..ser ut som en luffare här i skolan.
ja jag sitter i skolan nu, har haft massa hål och har det en timme till.uch för det!
finns typ ingenting att göra förutom data. finns typ tre bänkar i denna fattig skola så att ja .. 
menmen, schemat och lektionerna ser rätt bra ut, verkar inte som att någon av våra nya lärare tycker att prov är en bra metod, så vi kommer förmodligen inte ha mer än 3 prov tills nästa sommar, ja förutom matten då, som jag har ig i. så det känns as nice.

menmen nu ska jag spela lite frontierville på fb, ja jag vet jag är nöööörd-
hejsansvejsan

kan väll berätta att jag känner mig skapligt mobbad, jag sitter ''själv'' i en data sal medans mina söta vänner sitter i den brevvid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0