skolstart.

hello my lovers.
idag började vi som sagt skolan, jag och mikkis tog oss upp. men lätt va det inte. älskar hennes säng!
och bättre blev det ju inte av att blom låg där och drog sig, ville verkligen byta med honom..
blev en skön dusch och sedan bar det iväg, helt skumt var det i skolan, vi var blandat med treor i klass rummet.
fatta inte, blev inblandade i olika grupper, hamnade inte med någon ''rolig'' om man säger så, förutom angelo då.
aja, efter skolan blev det att luncha på föredetta stugan, så jäkla gott, lite fläskfile sådär.
träffade typ 93052 personer på stan, alla va verkligen på stan idag, kanske för att skolan börja?
kändes typ som wannabe sthlm. gick runt lite på stan, och när jag får pengar har jag lite ´stuff att inhandla.
en snygg tjocktröj, tungpercing och lite till.
tog en trask från bjur, till mormor där jag stannade på en kopp kaffe och kaka, sen nu är jag hemma och ska ta något gott att äta, älskar mammas kyl, den är alltid full med godsaker.




i am the ego, and i love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0