JAG ÄR SÅ JÄVLA BRAAAAAAAAAA

goddagens.
just nu sitter jag hemma hos michaela like usual.
igår åkte vi ju som sagt till eskilstuna, vi hade jätte skoj.
spela spel, bada bubbel och sånt.
säger inga namn men det blev lite drama där borta.
missförstånd tydligen, men har jag berättat och personen redan vet om allt.
då har jag inget att säga, och jag känner att jag inte har någonting att be om ursäkt för !
vi var ju som sagt på landet, men jag och mikkis kände att vi inte orkade vara kvar.
för en person bettede sig lite konstigt så vi satte igång att traska, vi gick och gick.
men kul på vägen hade vi haha. tillslut kom vi in till ''stan'' eller vad man ska säga.
där mikkis pojkvän blom kom och hämta oss, och jag vill påminna er om att klockan var fem på morgonen.
så tacksam att han kom ! bilder kommer därifrån :) !
idag orkar jag inte göra någonting, funderar på att åka hem och hämta hårfärg för att sen färgaaaaaaaa.,
aja nu orkar jag verkligen inte skriva någonting, men lägger in några gulliga bilder jag hittar på mikkis data från min lilla sommar.
peace älsklingar
vill bara visa denna bild på en dryck, jag säger att detta är mitt nya motto
michaela och jag i gropen
jag och michaela hos tony'
full? förmodligen det var ju POWER MEEEEEET
jag sylvana sabina och arlen på framnäs
jag och blom i sthlm
jag god mat och mikkis i sthlm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0