jag älskar helg

godagensss
igår kväll åkte jag hem till sabina.
vi gick ute och tog en långpromenad innan vi gick in och sov.
mysigt och skapligt roligt var det !
och idag så åkte vi till skolan, och hade en lektion. om studieteknik. så det var skönt.
jag och sabina gick en tur hem till henne, och jag ska egentligen ta cykeln hem till mig.
men det är ju så fruktansvärt långt, och det är så iskallt utomhus.
så jag har inte kommigt iväg än.. får se vad som händer ikväll.
alla ska supa och festa, men tror inte det blir så för mig. orkar inte.
men sabinas citat * säg det om några timmar! 
och själva grejen är att jag vet att hon har så rätt!

sabina min syster och jag ^
väldigt gammal bild.
but u still my star*







your style feel so false


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0