galen tjej

hejsan
eh gick väll bra igår på gympan. men tror jag ska tacka nej till jobbet, thats it.
var på fest i fordonslokalen i skultuna igår, roligt som vanligt.
dom festerna kan i stort sett inte bli misslyckade, det vart massa dans, alkohol och sång.
ni hör ju själva, vad kan gå fel, måste säga grattis ännu en gång till sebastian på din 21 årsdag.

hemvägen, vart massa bråk. men jag var dock inte inblandad! tur det så som dom slogs, ninjafight.
sen när jag michaela och blom gick av bussen blev det en lång resa hem med blom som slogs med björnar och allt. rivsår i hela ansiktet har han!

idag tog jag bussen från valby och åkte hem till mig.
fyfan såg ut som en riktig lodis på bussen, men man kan ju inte vara snygg gämt!
kolla vilken fin fläta mikkis har gjort på mig, hoppas det blir fint sen.


finemang

lodis på bussen, hm...

aja ikväll ska vi till e-tuna och dricka och bubbla ochså.
puss på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0