e-tuna bolibompa mögel !?

hej vänner och ovänner!
igår kom jesper och martin och hämtade mig och mikkis.
vi åkte till e-tuna och åt lite donken, åkte hem till jesper drack och hade det almänt trevligt.
kollade sedan på film som jag såg typ 10 minuter av innan jag somnade, wrong turn eller vad den hette!
väcktes tio imorse och då kollade vi på inge mindre än BOLIBOMPA och barnen i bullerbyn!
sorligt vilken humor man måste ha haft när man var liten, eller vissa barnpogram är ju faktiskt kung!
men vissa andra mmm...
aja satte oss sen i bilen och åkte tillbaka till gammla vässan.
och nu ligger jag imin säng och bara vill gå ut och bada i min sköna poool, så otroligt fint väder.
sen lägga sig i solstolen med mina bästa bok och bara njuta.
kan väll också ta och berätta att det inträffade en liten mögel incident..
UCH jag spyr vad äckligt. uch uch uch.
mögel är det äckligaste jag vet, det ser och luktar riktigt äckligt !
ikväll ska jag hem till en vän på party, men tror inte det blir nå alkohol för mig, jag blir ju fattig!
och min kropp paj, kanske därför min rygg är så knasig som den är?
hm.. nej det lär ju bero på att jag bara älskar att ligga i sängen och kan lätt ligga mer än 14 timmar utan problem.. så mysigt förutom i ryggen!

nej lite bilder från igår, puss

martin och jesper aka grävling ;)

bästa michaela

mikkis and me

jag och jesper

jag och martin

mikkis och jesper

chips mannen

denna bild på martin får avsluta kvällen, hejhopp:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0