åka ring ring ring

hejsan!
igår kom linda över till mig för att snacka lite skit bara.
vi hade jätte trevligt, tog ett glas vin och rökte lite vattenpipa.
sedan bestämmde vi oss för att åka ring, även fast det var hur mörkt som helst.
vi hade skit roligt och vi flög och ramlade hit och dit.
men sista åket så flög vi så jävla hårt. min första tanke va att nu dör jag hahaha.typ.
gjorde så fruktansvärt ont och jag trodde verkligen jag hade brytit benet, linda låg också och skrek rakt ut.
så vi avbröt, och idag kan jag säga att jag har ont i hela jävla kroppen pga vurpan. haha fyfan.
nu ska jag gå ner på bryggan medans solen ändå visar sig, och ta ett dopp.
kramkalas, hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0