500 kronor rikare!

tjena mitt bena.
kom hem för ett tag sen från käket.
åt på kina, choise garden eller hur det stavas! mums.
kan säga att vårat bord hördes verkligen mest, så man fick ju nästan skämmas.
så är det om man är infödd i min släkt;)
men att jag kan ta och berätta att jag blev femhundra kronor rikare.
började som en tävling när jag och morfar beställde in sjuhelvetes mycket mat.
att om jag åt upp hälften av allt så skulle jag få femmhundra.
kan säga att jag proppade i mig varenda tugga, och så blev det en kaffe på det, fy säger jag bara!
aa underbart att man är rikare iallafall.
jag brukar betala för mat, men nu fick jag betalt för att äta! bättre kan det ju inte bli. eller?
aja jag nu; puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0