wie

 vad hade gåradagen att erbjuda?
möter upp en skitfull sylvana och åker vidare till några och tro det eller ej ... kollar på fotboll. wtf?
ni är lika förvånade som jag. vafan hände liksom?
aa kanske inte det roligaste men vi körde sedan massa kortspel. eller massa .
det skiftade mellan vändtia & bubblan. haha jag var bäst
förlorade inte en ända gång på bubblan och vann varje gång på vändtia.
så vem vågar möta mästaren?

mamma därimot, sa att hon skulle hämta mig innan lunch idag .
och hon lät rätt bestämd, eller hur mor?
har hon ringt än? svar nej. klockan är liksom tre.
om vi hade bestämt att det var jag som skulle ringa skulle det förmodligen bli sura miner om jag inte ringt.

vad säger du mor , är det inte sant??

aja är hos sabina iallafall. hihi .är ni förvånade? -nej inte jag heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0