min helg

nu jäklar har det vart dålig uppdate, menmen.
min helg har sett ut så att i fredags var jag på bäckby med girlsen.
va inte så roligt så jag och steph blev hämtade och åkte ner till stationen.
rätt skoj. mötte sedan mattias och dennis och johanna. tog sen taxi hem till dennis.
lördag var jag bara hemma hos dennis hela dagen, vi nio kom far och hämtade mig.¨
åkte hem och trixa lite sen blev det inte till stan och mötte upp sabina och våra vänner.
blev vidare till hacksta lite bilbus sådär.
själva racet var väll i stort sett hur tråkigt som helst men vi hade cpskadat sällskap.
så det blev ritkigt bra, sov hos bojnis.

idag händer? ingenting?

uppdaterar senare, puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0