GLAD PÅSk

hejhej, igår umgicks jag med min älskade mormor och morfar !

vad skulle jag göra utan er?


blev sedan att träffa sabina, drog till bjurhovda lokalen, där det blev kaos.
poliser överallt m.m, så vi gick vidare hem till anton och kika 2andahalfmen.
gick sedan hem till sabina och gjorde nudlar och sov!

myspys. idag åkte jag hem till pappa och åt påskmiddag, och körde lite bil.
och sen kollade jag på alvin och gänget2, skitskoj.


sitter nu hemma hos mor, och det är jätta mörkt i hela huset, plus att ingen är hemma.
 lite läskigt om man får fråga mig. ja jag är jätte mörkrädd. så vet ni det också :)

blir nog lugnt ikväll. (Y)




Kommentarer
Postat av: kitty

jag kommer te dig nu, mohahaha

2010-04-03 @ 11:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0