:):):):):):)

tjabba tjena hallå - vi säger så - tjabba tjena hallå

morsning, hade nationella i engelska imorse, fyfan !
får hålla tummarna, så hårt att dom krossas.
blev att åka ner på stan med sabina och sylvana, vi åt på stugan,
kycklingsalladen har blivit super dålig. hatar att stugan har bytt ägare, jävla kebab och falafell ? vad är detta?
vi kika runt lite, köpte ett par brills, sen kom arlen och kan väll säga att min mage kommer vara 6pack imorgon så mycket som jag har skrattat.
''svarta ankan dödar igen med en grön jacka och mördarblick''
åkte hem till dennis och var där en liten stund tills mor hämtade mig.
och min huvudvärk börja dra på som satan så ska väll lägga mig och slå ihop ögonen snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0