åtalad

jo vad ska man säga? vad har jag hittat på för bus denna gång?
nej kan faktiskt inte sova, ligger och funderar på vad jag har gjort.
jag vet inte ens vad jag har gjort?
grejen är att jag har fått hem brev av polisen att jag är åtalad och kommer få ett straff.
och nu är det så att mitt brottsdatum var för två år sedan .
2008-06-06 till 2008-06-09, så alltså under tre dagar har jag begått ett brott?
men jag har varken blivit tagen av polisen, vad jag kommer ihåg.
och jag har inget minne alls.
hur ska jag kunna vara åtalad? när jag varken har gått på förhör, rättegång och inte ens ett brev hem -
för två år sedan.
jag eller mor har inte en susning vad det handlar om.
och om jag hade blivit tagen skulle jag väll komma ihåg?
blir så sur att dom kommer två år efter, snabba poliser.
kul om någon har andvänt mitt person nummer eller någonting. jag vet inte.
tänker alldeles för mycket, tänker ju inte böta eller göra sammhällstjänst om jag inte har gjort någonting?

iallafall ska mamma ringa dit imorgon och se vad som är på tok.
hoppas jag inte har gjort något dumt.. som jag antagligen har.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0