night life

åkte hem sedan och fixade mig. 
fick skjuts till sabina och gick sedan därifrån till stan.
hoppade på bussen mot hässlö.
och oj hahaha vad dom kaosa på bussen.
väktare och allting kom men är man förvånad när det är oktoberfest?
nej inte alls.
alla va tvugna att hoppa av bussen då vi forsatte vår fina resa till fots.
härligt!
kom fram och träffa folk vi kände på en gång.
yes tänkte jag, kanske inte blir så kaos som alla andra hässlöfester.
hahaha in my ass, jag går emellan ett bråk med några killar som jag umgås med
och försökte stoppa det. men då skrek han till mig att den där killen hade slagigt min syster.
alltså sabina, så sant som det var sagt, hon hade blivit slagen och jag blev tokig.
sprang efter den där killen tills min kondition inte orkade längre..
men sen vart det rätt bra ett tag och vi bestämde oss för att åka därifrån
då jag ser honom i skogen och börjar jaga honom då jag precis får tag i honom i tröjan.
vad händer då? jo det mest tänkbara. emelie snubblar på en stubbe och faller pladask till marken.
som resulterade knäskador som dock gör väldigt ont..
alla andra sprang förbi mig och letade efter honom, men någon kalle hitta vi inte nej.
tog bussen till stan och åt och så :) mums.
sedan hade jag så ont i mitt lilla knä så jag åkte hem :)
ajustja måste också säga att tony och emil fick färgpepparspray i hela ansiktet
och det va rosa hahahaha. men dom såg nöjda ut ändå som tur va !
haha kondition för en månad fick jag iallafall.

tack för en crazy natt alla.
kul att alla vi alla umgicks, det va väldans trevligt att träffa alla igen !


kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0