hååårfärg

god kväll!
idag har jag pallrat mig till skolan.
försov mig typ en timme, men som tur han jag i tid till skolan iallafall:)
engelskan va inställd så låg i uppehålls rummet och mös.
jag och sabina tog sen bussen hem till mig och hämta kläder och kolla cheech and chong [hela filmen] yey
satte oss sedan till bussen ner på staden igen och träffa christoffer och melvin en snabbis, sen mudde.
haha vi lura till honom att du hål i örat där uppe. lite kul!

jag och sabina ska ha mys kväll, eftersom sabinas mor sover hos min far.
nu sitter sabina och drar ut hår ur min bäbis mössa på huvudet.
ska nämligen slinga mitt hår, ljusa slingor.
får väll se om det blir bra !
ska laga mat, kolla grey's anatom, kanske baka.
fixa naglarna & leva det underbara livet.
skola imorgon yyeeeey .

skriver kanske senare hure blev

kyssss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: tack så jätte mycket, de värmde :) följ gärna med blogloviin och lägg gärna en nominering i inlägget "min tur, min dröm" är du jätte snäll :)

2009-10-07 @ 19:21:10
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0