GRATTIS MORMOR & bertil !

hejsan!
skolan idag, tomt i klassen för att så många jobbade på mässan.
åkte till doktorn vid 11 blev dock inge klokare.
åt valentino med mormor och morfar och sedan skjuts tillbaka till skolan.
sega lektioner men det är bara att stå ut som sagt!
åkte och träffade tony m.m
efter ett tag åkte jag hem och fixade mig inför en kväll på kina lestulang.
haha dom är så söta.
hade gjort ett låååångt långbord till hela tjocka släkten bara för att mormor och hennes bror fyllde år.
va några nya ansikten också, kul!
blev mycket skratt och stoj.
mätt blev jag också, men gott va det.
hjenny min syssling hade med sig en kamera,
 så kanske får några bilder pga att
min lillebror linus sprang runt och tog tuuuusentals kort, hejvilt liksom.
när vi kom hem så skulle mor min testa glas ögon för hon ska köpa nya.
bilder på snygga oss kanske kommer.

ska sova nu, det är sent.
kyss


trött på en hel del saker just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0