tillbaks

hejsan
kan börja med att berätta att jag vart hos min mor i två veckor och
därför jag inte har uppdaterat något här på bloggen..
som sagt så har vårat internet slagits ur,
men hoppas på att få tillbaka det tills jag kommer till mor nästa gång,
fasten det är två veckor kvar till dess!

jag har nog inte gjort nå överdrivet speciellt så inget ni har missat!
helgen var lugn, fredagen var jag hos gordon en liten stund.
och lördagen spenderades med sabina älskling.
i fredags eftermiddag fyllde jag även på mitt friskis kort och körde även ett medel pass.
eftersom jag ej har tränat sen i våras så kan jag berätta att min kropp fortfarande är i kolappsat tillstånd.
träningsvärken ligger verkligen på topp!
har även träffat mormor och morfar lite mer än vanligt
och det tycker jag är jätte kul, jag bor egentligen 10 min ifrån dom.
men ändå så är man så dålig på att gå över och umgås. fy!

men har skola imorgon, en lektion, skönt!
data också så inga svårigheter.
nu ska jag sleepa kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0