slut

hejhopp.
min kära helg är nu slut..
men va skoj, i fredags festa jag först hos isabel med massa trevligt folk !
sedan åkte jag för att träffa sabina, jo visst hon va vaken en timme till.
hade liksom åkt i onödan, men tog hand om henne iaf, torka lite spya m.m
hahaha, men åkte sen hem och slummra.
lördagen spenderades med linda och wictor, körde en solning, köpte massa godis och kolla film.
flickan som lekte med elden, riktigt bra film !!
har dragigt för att se den pga att första män som hatar kvinnor inte va den bästa tyckte jag,
medans sabina tyckte 1an va bäst och att 2an va sämst. så trodde att det inte va något att se,
men en solklar film med några hjärtsnurr !
idag tar jag bara det lungt och ska äta pizza mums.
kanske droppar över hos linda med lite vatten pipa, skit snack m.m om jag orkar .

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0