ny vecka

dagen började väll inte så bra, gick upp halv 7.
skulle ta åtta bussen, men kom på att jag inte hade nå
resor kvar på mitt buss, inga pengar på mobilen, och
vi har väll inga bussgrejer ute på enhagen..
farmor skulle hjälpa mej att fylla på mobilen, genom internet.
försökte slå våra kloka huven ihop men gick väll inte så bra.
sluta med att ranja fick komma och hämta och skjutsa mej.
väldigt snäll..
gick faktiskt på alla mina lektioner förutom en.
och måste ju säga att jag va grym på bilden(:
gick sen till ica köpte väll ett glass paket,
och forsatte till anton, tjock som man är åt man väll upp hela själv.
träffa alex tom och viktor en snabbis.
och vet ni vad, jag ska faktiskt och träna idag med erica. heja mej!
pappa har gjort pannkakor så ska väll hem och fläska det, sen blire fullfrys
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0