juli den trettio

hejsan hoppsan i lingonskogen .

som sagt så skulle jag mysa med min mor igår..
men det blev inget av det. bättre försök nästa gång ;)
istället åkte jag in till skiljebo med min älskade cykel.
jag och camilla gick upp till robin där fredrik också höll hus .
va där medans det kom en del folk, och när jag väl skulle hem så va min
älskade käraste bästaste cykel borta:( hahaha ej kul. buhu-
mor min kom och hämtade mej efter att jag traskat en bra bit.

idag ska jag absolut inte göra någonting.
men mina bröder har suttit upp ett tält på våran gård, så kanske ska dra hit någon och sova där?
jaaa, men vi får la se hure blir med de.
mamma och johan drar på pride festivalen imorgon så får väll se vad som händer i helgen..


kyss


Kommentarer
Postat av: stdon

du ska till mig tjalalalala

2009-07-30 @ 20:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0