en shön dag

hallåhejsan!

igår åkte jag hem till min kära vän sabina.
myste och bara va. sov sedan där och väcktes av hundfan några gånger...
klockan ringer klockan sex och det va väll bara pallra sig upp ur sängen
åkte dock till jobbet och började göra räk mackor i högst hugg!!
för att hålla igång drack jag lite red bull, ''  förlåt mor.. ''
tog med mig en stor god frukost macka som jag kungen själv gjort, fullt med räker på .. mums.
gav väll bort den till min gulliga syster för att hon såg lite hungrig ut.. ''elakt skratt mohahaha''

idag ska jonna och sabina dock lämna tillbaka klas.... [hunden alltså]
inga kommentarer, har verkligen avskytt hundfan, men kommer nog sakna klas ändå :(.. hihu
blir att gå ner på stan och inhandla en ny piercing och kanske nå klädesplagg?
sedan far jag och sabina till robin och umgås.

ajustja. kanske åker ut i vildmarken idag. tälta grilla med mer..
vi förbereder oss med mygg spray och mitt hoppfällbara mini dunder super braiga tält !! '' egen uppfinning *
haha.


kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0