våren ?

som sagt en ny dag, nya möjligheter.
imorse när jag vaknade kollade jag ut genom fönstret.
det såg ut som en härlig mysig vårdag.
jag börjar faktiskt fundera, när ska våren ta och komma?
jag saknar dom där första få blommorna på
året som sätter ljus på tillvaron.
att vakna genom att höra fåglarnas sång på andra sidan fönstret.
vårtecken, lukten, stämningen, påsken & förberedelserna till sommaren.
 nu får det ta och komma hit till västerås!

börjar bli frisk nu faktiskt, har ju vart hemma i tre dagar nu.
men idag ska jag väll ut och hitta på något skoj.
har ju studiedag imorgon så (: hehe
sabina skulle kommigt när hon vaknade,
men blev ej så, så ska väll träffa henne senare.
sen kanske det blir utgång ikväll. om jag orkar.
skriver kanske sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0