sundag, skön dag!

vaknade upp hos tony, runt tio, elva.
hur skönt som helst. fast har varit rätt seg men det funkar.
jag och fia åt kebab! GOTT
sen gick vi hem till tony en stund tills fia skulle ta bussen,
då forsatte jag till ica, där benny hämtade upp mej så blev det donken!
nyttig dag!!! nej!

måste bara säga att vi skulle handla donken till
min familj, mej, benny, linus kompis, kalle och apple.
hade en lapp där det stog va alla skulle ha.
hahaha jag och benny skämmde ut oss totalt.
vi såg inte va det stog, sa fel, visste knappt vad vi hette.
bara satt och asgarvade när vi skulle beställa.
tog typ 10 minuter för oss att få allt sagt & beställt.
rätt skämmigt blev det, men ett gott skratt blev det.
vi fick ungefär 5-6 påsar med mat och tusen drickor.
(K) puss

jag hatar det här.
orkar inte.
vill bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0