min härliga helg

nu har jag inte skrivit på några dagar.
men här kommer lite iallafall.

tosdag
hade jag nationella i tre timmar i svenska
sen slutade jag, gick förvånandsfullt bra!

fredag
på ''lunchen'' drog jag och madde och
tränade på friskis och svettis. härligt !
åkte sen tillbaka till skolan för att  jag och fia
skulle sola på solstudion, men vi behövde 40 kr,
till ett kort att komma in där.
kan ni ens förstå att vi samlade ihop en tia en femma & resten enkronon!
tog ett tag haha, men iallafall åkte och solade.
sen vidare till fia för att äta!!! och basta och så :) MYS!
efter det fixade vi oss till party, och drog till haga.
väldigt mycket folk på festen, men verkligen inget drag.
sen blev det lite kaos så jag och mina girlz drog till skiljebo på en annan.
faktikst hur kul som helst, lagom folk, och rätt mycket drag!
det va synd bara att det slutade som det gjorde.
blev verkligen rädd. ville åka med i ambulansen, men gick dit ist.
så fick vi inte komma in:(  hoppas du mår bättre ! <3
kvällen slutade men blåmärken överallt
och väldigt ont i min panna!
så åkte hem med ewy och sov !

lördag
jag och ewy slappade hela dagen.
när hon åkte hem drog jag till hanna,
fia var där, vi började laga mat, och fixa oss.
sen efter någon timme började folket ramla in.
blev väll inte så lyckad kväll från första början.
men runt halv tolv började alkoholen kännas av i min kropp iallafall.
haha sov väldigt gott!

söndag
åkte hem runt tio imorse och har typ städat och så hela dagen.
skola imorgon. kulich

bilder kommer komma upp på bilddagboken!
tjernkvist.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0