lördag, fest hos mej.

vaknade av otrolig törst och ofattbar sendrag i vänster ben.
lyckad kväll igår! tack till speciellt hampus som fixade så att vi kom hem.
slöade halva dagen med felicia och evelina.
när evelina åkte hem, började jag och felicia fixa oss.
började städa fixa iordning & förkrök med singstar lite smått. 
haha mitt ialltihoppa kommer evelina tony linus och lucas.
singstar skit kul! EYE OF THE TIGER. hehe .
sen kom det bara fler och fler folk.
blev rätt lyckat, med mycket prat sång dans
kort och spel av olika slag, tills det spåra ur på kvällen.
och jag måste bara säga att den som tog robbas mobil
måste  ge till baka den, herregud moget att ta ?
men efter kaos så blev det bra efter ett tag när 
pappa kom hem med pelle. då blev jag glad, haha fyllon!
jag hade kul iallafall tills sex på morgonen.
jag kan lova att då sov jag gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0